Friday 27 October 2017

Betfair Trading Strategier Youtube


Betfair Trading Tutorials BetExchangeTips er laget av en erfaren Betfair Trader, for å gi gratis Betfair Trading Tutorials og informasjon til allmennheten. Betfair Trading Tutorials på dette nettstedet kan ikke bli funnet noe annet sted på nettet. Disse er virkelig unike opplæringsprogrammer og artikler. Bortsett fra Betfair Trading, har vi også generelle bettingartikler (for eksempel backing, legging og arbing strategier) og vil fortsette å skrive om disse emnene som vi har funnet ut at en stor del av våre lesere også finner denne informasjonen nyttig. Vi sørger for at våre Betfair Trading Tutorials skrives på den mest ærlige og nøyaktige måten som mulig. Skjermbilder vil også bli inkludert når det er nødvendig. Vel, gi deg også tips om hvordan du handler manuelt (bare ved hjelp av Betfair-grensesnittet) og hvordan du handler med Betfair Trading Software. Våre Betfair Trading Tutorials: Betfair Football Trading: Slik garanterer du en fortjeneste Football Trading er et veldig populært emne, og mange mennesker sliter med langsiktig fortjeneste. Denne opplæringen tar sikte på å lære deg å bli en lønnsom fotballhandler i dobbelt rask tid. Det er mange måter å handle fotball på, og en av de mest populære er å legge tegningen og deretter støtte samme lag på høyere odds for å utjevne et overskudd. Det overrasker meg hvor mange som hevder å kjenne denne strategien, men mangler fortsatt å tjene penger. Denne strategien er statistisk basert, og jeg skal vise deg hvordan du gjør det på en lønnsom måte. Først og fremst må du finne en kamp hvor sannsynligheten for uavgjort mellom lagene er liten, og det er en god sjanse for at minst ett mål blir scoret. Dette kan gjøres med en rekke statistikker som jeg ikke vil gå inn på akkurat nå, men vil komme tilbake til på slutten av opplæringen. For formålet med denne opplæringen vil vi velge U21 England v Romania matchen. Etter kampen har blitt identifisert, blir det ganske enkelt fordi alt vi trenger å gjøre er å tegne: Fra ovenstående skjermbilde kan vi se at Ive la tegningen for 20 og jeg risikerer 58,00 av mine egne penger. Denne innsatsen ble laget før kampen hadde gått i spill (for denne spesielle innsatsen ble den gjort om ettermiddagen rundt klokken 13.00). En ting å merke seg er at vår 58,00 er ALDRIG i fare. La meg gjenta det. Vi vil ALDRI miste hele vår 58,00. Med riktige utgangsstrategier er det mest vi står for å miste rundt 25 - de fleste mennesker har ikke en riktig avslutningsstrategi støttet av statistikk, og det er derfor de feiler. Fase 2 av handelen utføres når et lag scorer et mål. Når et lag scorer, går tegningskursen vanligvis opp og det er her vi lager pengene våre. Åtte minutter i denne kampen og England scorer, så trekker jeg tilbake tegningen for 20 for å oppnå en grønn skjerm: Vi kan se fra ovenstående skjermbilde at i stedet for å risikere 58.00 har vi nå sjansen til å vinne 58.90 hvis kampen avsluttes. Du kan bestemme om du vil forlate det på dette punktet, men jeg foretrekker å utjevne når det er mulig, så jeg brukte trinnene i utjevning av Betfair fortjenesteveiledning: Jeg lagde en annen lå for 8,61 på 7,2 som garanterte en fortjeneste på 8,18 uansett hvem som gikk på å vinne fotballkampen. Noen ting du må huske på når du handler på fotballkamper, er: - Hvilken fotballhandel og hvorfor - Når skal man avslutte en fotballkamp hvis alt går pæreformet - Hva gjør du når underdogen scorer først og det er lite eller nei bevegelse på tegningskursen - Hva skal du starte bankroll og hvorfor - Hva bør din innsats være og hvorfor For å lære mer om fotballhandel, anbefaler jeg Total Football Trading av Mark Andrews. Det er trolig den beste fotball handelspakken tilgjengelig for øyeblikket og inneholder 10 fotball handelssystemer som dekker pre-match og in-play strategier. Du får også tilgang til deres nyttige medlemmer og inviteres til å teste alle de nyeste systemene gratis. . Betfair trading strategier - Komme fra nybegynner til ekspert: 13. 2014. Bet Angel koster så lite på 6 i måneden - Prøv Bet Angel gratis - vid. ioxchd Hvorfor ikke sammenligne hvilken Bet Angel som passer best for deg - vid. ioxchx. Da jeg først startet, hadde jeg ingen poeng på hvordan å handle eller hva jeg skal gjøre, eller ikke å gjøre. Det var ingen handelsmenn der ute som jeg kunne snakke med. Så jeg måtte jobbe fra en lav base og gradvis bygge opp en strategi derfra. Alle disse årene bruker jeg fortsatt den samme strategien for å bygge opp nye ideer og bryte ny grunn. I denne videoen forklarer jeg hva jeg ser etter og hvordan jeg går om det. . Betfair fotball handelsstrategier - Estimere riktig poengsummer: 29. 2014. Bet Angel koster så lite på 6 i måneden - Prøv Bet Angel gratis - vid. ioxchd Hvorfor ikke sammenligne hvilken Bet Angel som passer best for deg - vid. ioxchx. I denne videoen diskuterer jeg en forenklet tilnærming til å estimere korrekte poengsummer ved å utlede dem fra kamp odds-markedene. Du kan gjøre dette automatisk i Bet Angel. Det er flere lag og dybder du kan komme til med prismodeller, og dette er en ganske enkel toppmodell som er lett å forstå, men er ikke spesielt raffinert. For klarhet Ive inngikk også et marked der denne modellen ikke passer og hvor du bør bruke en modifisert tilnærming.

No comments:

Post a Comment