Friday 27 October 2017

Forex 5m Scalping


Forex Scalping Skrevet av Edward Revy 22. april 2007 - 09:28. Forex Scalping kan også kalles en rask handel. Det er en metode hvor handelsmenn tillater posisjoner til å vare bare i løpet av sekunder, i et helt minutt og sjelden lengre enn det. (Som regel hvis en handelsmann holder plass i mer enn et minutt eller to, anses det ikke lenger for å være scalping, men heller en vanlig handel.) Formålet med scalping gir liten fortjeneste mens en handelskonto utsettes for svært begrenset risiko, noe som skyldes en rask openclose trading modus. Det ville ikke være noe poeng i scalping for mange handelsmenn dersom de werent tilbød seg å handle med høyt utnyttede kontoer. Kun evne til å operere med store midler av, faktisk, fortsatt virtuelle penger, tillater handelsmenn å tjene på en 2-3 pip-bevegelse. Hvordan gjør de det? Anta at en scalper åpner en handelsposisjon på 100 000 enheter med EURUSD. For hver pip vil han nå tjene 10 Avslutte med bare en 3 pip fortjeneste bringer den opp til 30 mdash ikke dårlig i mindre enn et minutt med arbeid Nå vil du sannsynligvis spørre hva Forex meglere tenker på det. fordi hvis en scalper stadig vinner, ville megleren åpenbart opprettholde noen tap. Det er derfor det andre populære diskusjonsemnet alltid er i fokus: Hva Forex megler vil tillate deg å skalpe markedet Åpenbart vil handelskortmeglere ikke være enige med scalpers-handelsstil og vil mest sannsynlig spørre en næringsdrivende om å endre hisher handelsvaner eller å finn en annen megler. Men selv om en scalper forblir inn, er det en annen metode for å redusere scalpers ytelsen nede, og det er å angi forsinkelser mellom en initiering av bestillingen og dens faktiske fylling. Årsaken bak det er at håndteringsbordsmeglere trenger tid til å motvirke hver ordre for å forhindre egne tap i tilfelle en næringsdrivende lukker i fortjeneste. Mekleren som ikke vil motsette seg scalping er den som har de beste handler som behandler automatisert plattform. Ved å bruke rett gjennom behandling er det ingen inngrep mellom en næringsdrivende og en markedsfører mdash. Programvaren tar vare på hele forretningsprosessen. Så, det er mer sannsynlig at en megler med en sakte forretningsbehandlingsplattform vil motsette seg scalpers trading stil. Du kan lese litt mer info om scalping og finne nyttige tips for scalpers på Fakta om Forex Scalping og nyttige tips. Nå, vi ønsker deg velkommen til vår Forex Scalping Strategies Collection for å oppdage handelsstrategier som kan brukes til scalping i Forex. Edward Revy, forex-strategies-revealed5M Channel Scalping - 100pips uke En strategi jeg har handlet i en måned nå. Fungerer bra. Det er dumt enkelt, men det fungerer. Så jeg bryr meg ikke i utgangspunktet - Jeg handler bare høyt sannsynlighetssett, vanligvis med kanaler. Jeg fokuserer på stramt stopp, rimelig Risiko: Belønningsgrad og forutregning av fortjeneste. Jeg bruker ikke indikatorer eller etterfølgende stopp av noe slag. Jeg liker Brann og glemmer type strategier - Skriv inn og gå tilbake til å sove hahaha. Jeg vil skrive en grundig guide senere, med instruksjoner om det nøyaktige stedet å angi, hvordan du bestemmer stoppfall og ta fortjeneste. 04-26-2009, 06:55 AM Medlem siden: Mar 2007 Handlingsplan for neste uke: 3 Oppsett i å lage, hvis en tilbaketrekking vil skje, vil jeg skrive inn. 04-27-2009, 02:49 PM Ble medlem: Feb 2009 Håper at vi kan gi noen få prosent. Takk. 04-27-2009, 05:31 PM Medlem siden: Mar 2007 Oppdatering: Alle som hadde handlet oppsettene jeg postet, ville ha gjort det enkleste 3 noensinne. Sjekk ut vedlagt diagram. 04-28-2009, 01:38 PM Medlem siden: Mar 2007 Et annet oppsett jeg handlet i går, laget 2 - det er 5 på egenkapital på en dag Etter mye tid uten oppdateringer, er jeg tilbake med mange analyser, handelsplaner og signaler. For de som husker, startet jeg tråden om 5Min Channel Scalping. Uansett, min handelsplan for neste uke: Noen fine mønstre jeg har lagt merke til: I GBPJPY er det en fin kil som også bekreftet med en 61,8 retracement. Jeg forventer at GBPJPY skal gå opp, bryte kilen og fortsette å passere 100 av trenden. Det er en mulighet for et gap ved åpningen. Wedge ser ut til å være en stor spiller i disse dager. En annen på AUDUSD. Legg merke til at denne også ser ut som kanal, så i tilfelle av breakout vil jeg handle kort på tilbaketrekningen til støttelinjen. Forvent et gap - gt pullback veldig kort tid etter. Alle handelsplaner og analyse er også lagt ut på bloggen min. Jeg gjør dette for ingen fortjeneste, så dette er ikke noen form for reklame eller noe av den typen. 5M 5M Scalping System (Scalping Paradise) Hei alle, jeg er ganske ny på dette fantastiske forumet, men jeg har lurket her for fortiden 12 måneder bare lesing og lesing og lesing, noen av dere på dette forumet er bare fantastisk. Mens jeg leser gikk jeg gjennom en tråd som er i papirkurven nå (vet ikke hvorfor.). Jeg vil gjerne dele dette systemet med deg og håper også at vi kan begynne å hjelpe hverandre for å gjøre dette systemet enda sterkere. Jeg har kalt (eller si omdøpt) dette systemet som Scalping Paradise. REGISTRERINGSSIGNALREGULER Long Trade CCI 170 Over 0-linjen som viser opptrenden, må være den første til krisen CCI 34 Over 0-linjen og viser opptrenden MÅ VÆRE ANDRE FOR Å GJØRE SAMME DIREKTE RSI over 55 lt ------ VIKTIG VIKTIG ikke hvis det er mellom 45-55 sonen (45-55) ER FARE IKKE ENTER ZONE når den krysser i samme retning, ta handelen. Kort handel CCI 170 under 0 linje viser ned trend MÅ KROSS FØRSTE CCI 34 under 0 linje som viser ned trend MÅ GJEN ANDRE RSI under 45 samme som ovenfor ikke handle når i 45-55 sonen ALDRI HANDLEGGENDE MOT 5 MIN TRENDEN, DENS TRENDING NED OG DER GIVER DIG ET OPP SIGNAL, DONT BRUK DET DER ER EN RETRASJON NÅR DET KOMMER NED IGJEN, FØR SIGNALET. LOOK FOR LOWER LOWS AND HIGHER HIGHS. LAST NED DEN ENDELIGE MÅL OG INDIKATORER RETT NEDRE. La dine kommentarer (hvis det er noen) være for å gjøre dette systemet mye bedre. Sikre innstillinger for T3 RSI ER RSI PERIOD 14 T3 PERIOD 8 T3 Kultativ 0,618 Gå deretter til innganger og legg til 55 og 45 nivåene, alt du trenger virkelig. Sett t3 til fargen på bakgrunnen din, du trenger ikke den. Du kan bare bruke den vanlige RSI i metatrader, legg til RSI til 14 og legg til 45-55 nivåer. Forresten jeg har tatt med indi for RSI i Zip-filen med forhåndsdefinerte innstillinger, kan du også bruke det. 18 juli 2012 15:40 Innlegg 8 hei pipschase. har du justert innstillingene eller er dette det siste systemet. coz jeg husker denne tråden og ga et skudd, men jeg flyttet til høyere tidsrammesystemer, slik at jeg ikke kunne prøve dette i noen tid. thnks Dette er det samme systemet med noen tweaks, dvs. vi går inn i en handel hvis begge tf 1m amp 5m forteller den samme historien. Gi det en prøve, det er verdt det. 18 juli 2012 18:44 Post 9 Pipschase takk for at du sendte inn systemet ditt. Beklager for min dårlige engelsk. Jeg elsker Renkos personlig, hvorfor jeg har tillatt systemet ditt å være en biting linje med Renko. Alt på en simulator er testet igjen og resultatene er ikke dårlige. Jeg prøver hele testen og lever fortsatt her for å legge inn mine erfaringer. Long Trade CCI 170 Over 0-linjen som viser opptrenden, må være den første til krise CCI 34 Over 0-linjen og viser opptrenden MÅ VARE ANDRE Å GJØRE I SAMME DIREKTE RSI over 55 lt ------ VIKTIG VIKTIG ikke skriv inn hvis det er mellom 45-55 sonen (45-55) ER FARE IKKE ENTER ZONE når den krysser i samme retning ta handelen. Hei, jeg ønsker deg godt med dine bestrebelser, men jeg bør påpeke deg at noen av de indi-innstillingene du bruker, ikke har noen logisk betydning og sannsynligvis er et resultat av kurvepassing - noe som betyr at systemet ikke sannsynligvis vil stå opp. ta CCI 170 - hvilken bruk er den 170 perioden vil gi ingen nyttig informasjon fordi ingen følger det, og det faller ikke sammen med noen markedsperioder. som jeg sier, ønsker deg godt, men jeg tror systemet har problemer med min venn. Original systemread her vil du bare fortelle deg at den opprinnelige tråden, fra Canadian Dude, fortsatt er tilgjengelig på dette forumet: Kraftig 1 Min Scalping System (Fx Prime) I bare nylig oppdaget denne tråden og leste den gjennom. Også lastet ned filene, festet til den (1), og skjermen min ser annerledes ut enn din, pipschase - har bare en CCI (den kombinerte cci 170 og cci 34) og RSI viser bare en linje, ikke to. Sannsynligvis best for meg å lese tråden fra Canadian Dude hele veien gjennom, fordi jeg likte det mye, så langt. I mellomtiden kan du forklare hvilke justeringer du har gjort til det (og hvorfor) glad pipjakt, folk 25 juli 2012 17:10 Post 17 Jeg ser at du gikk fra 0,10 masse til 0,50 og til og med 1,00 mange. Jeg ønsker deg lykkespillet der ute, men på en 600 konto som er ganske eventyrlig å si mildt

No comments:

Post a Comment