Thursday 23 November 2017

10 Forex Strategi


10 Pips A Day Forex Trading Strategi 10 Pips A Day Forex Trading Strategi er et enkelt forex trading system for nybegynnere og til og med avanserte forex handelsfolk. Valutapar: bare de store parene Indikatorer som kreves: 5 ema og 12 ema og RSI 14 med nivå 50. Mens her kan du også like å sjekke disse ut etter å ha lest denne 10 pips per dag forex trading system: Også hvis du er en forex handelsmann som liker å handle breakouts, her er en fantastisk liste over 21 Breakout Forex Trading Strategies: IDEN BEGRENNET DE 10 PIPSEN EN DAY FOREX STRATEGI OG PROBLEMENE DET SKAPER Hva om du bare kan sikte på å lage 10 pips om dagen Hvis du treffer 10 pips for dagen er det ferdig, ikke mer handel for dagen. Les Daglig Diagram Forex Trading Strategy-For Forex Traders som ikke vil handle mindre timeplaner Neste dag kommer du og tar sikte på 10 pips igjen. Hvis du treffer din 10 pips profitt for dagen, handler du ikke lenger. Dette betyr at hvis du tar den første handelen og den første handelen gir deg 10 pips av fortjeneste, vil du ikke handle lenger fordi hele målet med dette handelssystemet er å lage 10 pips om dagen. Nå er problemet med dette systemet: hva skjer hvis don8217t gjør 10 pips i løpet av dagen Hva skjer hvis du har 10 tapte handler på rad Vil du fortsette å handle til du treffer 10 pips fortjeneste for dagen Vel, hvis that8217s saken , du må tjene penger på de neste 11 handler, og det er den 11. handelen som gir deg de 10 pippene du trenger for dagen. Men da er det veldig stort problem, for nå står du overfor problemet med overtrading, og du vet virkelig ikke om de neste 10 handlene vil bli alle vinnere8230 Så med denne 10 pips en dag forex trading strategi, etter min mening, du må ha et sett grense på antall tapende handler på rad du kan ta før du sier: 8220that8217s det, ikke mer trading for today.8221 HANDELSREGLER AV 10 PIPS En DAY FOREX TRADING STRATEGY Selg når 5 krysser 12 nedre sider og RSI krysser under 50 steder, stopper tap 2 pips over høyden av forrige lysestake som ble stengt før ema crossover. Ta overskuddsmål er 10 pips READ 5 SMA Med 5 RSI Forex Trading Strategy Kjøp når 5ema krysser 12ema til oppsiden og RSI krysser over 50 nivå. plasser stoppfall 2 pips under det lave av det forrige lysestaken som ble stengt før ema crossover. Ta profittmål 10pips ULIKRINGER AV 10 PIPS En DAY FOREX TRADING STRATEGY du kan bruke 10 pips en dag forex trading strategi på par som har store sprekker, vil du bli stoppet ut veldig enkelt. dette er en trend trading forex-strategi, så hvis markedet er flatt, har du mange falske signaler, derfor foreslår jeg at du bare bruker denne strategien i London og New York trading sesjoner. du begrenser deg bare til 10 pips profitt per dag når noen ganger handelen du tar, vil du se senere at den har flyttet 50 pips eller 100 pips, men du har bare 10 pips fortjeneste. tendens til over handel hvis du er opptatt av å få 10 pips per dag, noe som betyr at du kan blåses forex trading konto enkelt hvis du gjør det. FORDELER AV 10 PIPS ET DAY FOREX TRADING STRATEGY Det er et ganske enkelt trading system som kan brukes til selv nybegynnere forex handelsfolk. Fungerer veldig bra i sterke trendingmarkeder 10 pips fortjeneste mål oppnås lett i forhold til noe som pips målet på 50 pips. 8220Vid diversifisering er bare nødvendig når investorer ikke forstår hva de gjør.8221 8211 Warren Buffett Fordi deling er omsorg, vennligst don8217t glem å dele denne 10 pips en dag forex trading strategi med vennene dine ved å klikke på delingsknappene nedenfor. Jeg vil virkelig sette pris på det. Takk. LES Parabolske SAR og MACD Forex Trading Strategi-Strategi Fungerer Veldig Bra I Sterk Trending MarketForex Strategi OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sverige Handel med utenlandsk valuta på margen har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Ingen informasjon eller mening på dette nettstedet bør tas som en forespørsel eller tilbud om å kjøpe eller selge noen valuta, egenkapital eller andre finansielle instrumenter eller tjenester. Tidligere resultater er ingen indikasjon eller garanti for fremtidig ytelse. Vennligst les vår juridiske ansvarsfraskrivelse. kopi 2017 OptiLab Partners AB. Alle rettigheter reservert. For noen år siden, da jeg først skrev Strategi: 10, hadde jeg ingen anelse om at det ville være så populært som det har blitt ndash lastet ned over 100.000 ganger. Jeg hadde heller ingen anelse om at jeg egentlig ikke hadde vært så klar som jeg måtte være. Så tiden er kommet for å gi ut en oppdatert versjon av eBok. Jeg håper at du finner det nyttig. Vennligst les videre. En turgåer, mens han ble jaget, stoppet for å sette på løpesko. Da han skiftet ut av sine vandre støvler, så hans ledsager på ham i horror og utbrøt, ldquoDude, hva handler det med deg? Hvis du stopper nå, er Calmly, sa den andre hikeren, at jeg må gå bort fra bjørnen . Jeg må bare gå ut av deg. Valutahandel kan være som å løpe vekk fra bjørnen. Trading forex tilbyr flere muligheter for rask økonomisk suksess ndash og økonomisk ruin ndash enn nesten alle andre markeder. Den rikholdige mengden har alltid vært tiltrukket av den. Denne mengden inkluderer spekulanter, handelsbegynnere, meg for 6 år siden, pensjonister og fagfolk som leter etter en måte å komme seg ut av gjeld, øke spenningen i livet, eller bare bli rik veldig fort. Hittil har denne gruppen også inkludert deg. Fra nå av tar du penger bort fra disse menneskene. Dette er menneskene som vil bli spist av bjørnen. Du trenger ikke å gå ut av bjørnen (hele markedet). Faktisk, thatrsquos umulig. Du kan slå hele markedet. Men du kan handle defensivt mdash og ved å gjøre det, posisjonere deg selv til å tjene konsekvent. Det er fire grupper i valutahandel. Det er nybegynnerhandlerne ndash grønnene, de som prøver å utrulle bjørnen og mister hver gang. Vi starter alle her. Vi mister alle penger her. Noen av oss mister hele vår første handelspost (jeg gjorde). I tillegg til nybegynnerhandlerne er det tre andre nivåer av deltakelse: forhandlerne. de institusjonelle handelsmennene. og de avanserte detaljhandlerne. I all din handel er forhandlerne den mektigste og de gjør markedet, fastsetter priser og setter sammen avtaler. Selv om institusjonelle handelsmenn flytter mer penger enn forhandlere, er det fortsatt slik at forhandleren enten aksepterer eller avviser bestillinger hver gang du handler. De institusjonelle handelsmenn jobber i banker, wire firmaer, eller offentlige etater. De handler store mengder penger om gangen, og størrelsen på deres handler gir dem enorm kraft. Ikke supermakter, men veldig nært. Noen av disse handlerne flytter 1 milliard i valuta eller mer hver time. Noen handler milliarder dollar hvert minutt. Deretter er det de avanserte detaljhandlerne. Denne gruppen består av folk fra hele verden, sitter i mindre investeringsfirmaer, kontorer eller til og med deres hjem. Til slutt vil du være en del av denne gruppen. I noen tilfeller er de avanserte forhandlerne den smarteste gruppen ndash-handel for handel ndash enn noen annen gruppe. Fordi de donrsquot flytter mye penger på hver handel, har de donrsquot like mye makt som de institusjonelle spillerne. Fordi deres handler er formidlet av forhandlerne, har theyrsquoll aldri absolutt prisinnstillingskraft. Men fordi det er så mange nybegynnere, har de avanserte forhandlerne mange folk som de kan mate til de sultne bjørnene. Målet ditt som valutahandler er å aggressivt ta penger ut av lommebokene til nybegynnerne. Donrsquot føler seg dårlig om det. Someonesquos kommer til å ta pengene dine underveis, og itrsquos kommer til å lære deg, veldig fort, leksjoner som bare kan læres gjennom fiasko. Så, hver gang du tar penger fra en nybegynnerhandler, husk bare: din sjekk lærer ham en verdifull leksjon. Etter en stund kan du til og med glede deg over å se din fotturer som blir spist av bjørnen. Vel, du kan ikke nyte det. Men du vil fortjener hvert pip du tjener. Gjør deg klar til å sette på løpeskoene dine. Det korte svaret er ja. Hvis du handler 1 000 000 valuta, vil hver bevegelse være lik 100. Så hvis du kjøpte på 1,1445 og solgt på 1,1545, ville du gjøre 100 x 100 eller 10 000. Nå vet jeg donutsquot om deg, men jeg kunne tro at de fleste kunne leve av så mye penger. Thatrsquos sier ikke, at du kan lage 10.000 per dag. Selvfølgelig er det mulig, men det er mange faktorer som gjør det svært vanskelig. Tenk på spørsmålene nedenfor, da kan du spørre deg selv før du handler: Når skal jeg komme i en handel Hvor skal jeg legge mitt stoppfall Hva skjer hvis noe går galt Enda viktigere, kan du håndtere følelsene i forex trading Mastering av følelsene av handel er vanskeligere enn å mestre tekniske ferdigheter. Yoursquoll finner snart hva det betyr. De fleste handelsfolk prøver å tjene en zillion dollar på hver handel. Theyrsquore grådige. Dette fører dem til å holde seg i en god handel for lenge, og håper å få mer penger ut av det. Dette kan føre til katastrofe mdash handel kan bevege seg mot dem og de blir kremet. Dette skjer hele tiden, og det skjer fortsatt med meg fra tid til annen. Det er den eneste største trusselen i handel. Men du kan allerede forstå hvorfor thatrsquos sannsynligvis er sant. Men hvordan overvinner du grådighet når handel med Wersquoll kommer til det i et øyeblikk. Inntekter Dette er den andre store. Mange handelsmenn spyler noen pips ned på toalettet og vil deretter slå tilbake. Så de dobler sin siste ordre og går for blakk. Itrsquos som, vel hellip itrsquos som å nå ned på toalettet ditt. Thatrsquos brutto. Og det gjør deg ikke rikere. Impulsen for å få hevn er naturlig, og jeg behandler ofte denne følelsen ofte. Det gjør vi alle. Itrsquos går ikke bort når som helst snart. Ikke undervurder denne følelsen. Mange handelsmenn har ikke bare nådd seg i hevnens toalett, men har dyttet inn i det først og fremst. Husk: markedet er ikke din venn. Markedet er så mye kraftigere enn du er. Du kan ikke ldquoget tilbake atrdquo markedet. Handle når du er sint eller hengiven, vil det være en total katastrofe. Hvis du tar et stort tap, så stopp, ta et dypt pust, og snakk med en mentor eller speilet ditt, eller ditt favorittfylte dyr. Les på nytt diagrammene. Ta en pause. Tygge på tåen din hvis du må. Selv om du tror at du ser den beste muligheten i verden etter at du får blasted ndash, sørg for at du tar lang dyp pust og pause før du gjør noe. Det er så enkelt som dette: Når jeg handler i dag, prøver jeg å tjene penger på hver handel, og jeg prøver aldri å få hevn. I stedet oppretter jeg gode handler, som har mye potensial, og så skyter jeg for 10 pips som et innledende mål. Bare 10 pips. Thatrsquos det. Jeg donrsquot la meg tape meg mye penger. Jeg prøver bare å få 10 pips i begynnelsen, og hvis det er alt jeg får, så Irsquom ut for dagen. Wersquoll snakker om hvordan jeg prøver for mer enn 10 pips i et øyeblikk. For nå, vurder at itrsquos er lett nok til å få 10 pips, og hvis det er alt du kan få, er det greit å komme seg ut. Når du vet at du kan slå 10.000 til 130.000 om ett år på 10 pips om dagen, er det ikke lenger viktig å slå tilbake på markedet eller bli grådig på en handelsdag. Og du kan lære å slå 10.000 til 130.000 om ett år på bare 10 pips om dagen. Jeg lover ikke at du kan gjøre det. Jeg sier at det er mulig, og jeg har lært handelsmenn som har gjort det. Hvis du startet med 10 000 den 1. januar, og tjente 10 pips per dag, og bare handles 17 dager i måneden, vil du avslutte året 2000 pips opp, og med ca 130 000. Hvorfor er dette nyskapende, annerledes eller revolusjonerende Fordi du ikke bare skal ta penger fra nybegynnere med denne strategien, vil du ta penger fra andre avanserte handelsfolk. Avanserte handelsmenn vil ha store penger. De didnrsquot tilbringe år lære å handle slik at de kunne gjøre 100 om dagen. De vil ha store, store avkastninger. De går for 40, 50, 100 pips på et minimum. Jimmy Young, en dyktig valutahandler og en venn av meg, handler bare noen få ganger i måneden og går for 100 pips eller mer hver gang. Jeg lærer og tar også disse typer handler selv. Men det er bare en måte å nærme seg markedet, og det er ikke lett. Avanserte handelsfolk er konservative med sin handelskapital fordi markedet kan ta store svingninger mot dem når de kommer til å vente på 100 pips. Noen avanserte handelsmenn vil tenke din egen nøtter for å komme ut av en handel på 10 pips. Hva om det går til 100 pips Eller 200 Wonrsquot Jeg er lei meg for at jeg savnet meg Ikke i det hele tatt. Du bør finne måter å handle slik at gjennomsnittlig gevinst er større enn 10 pips ndash og minst samme størrelse som gjennomsnittlig tap, eller bedre. Men Irsquom misfornøyd aldri med 10 pips på en gitt handel. La meg gjenta det: Jeg er aldri misfornøyd med 10 pips av fortjeneste. Letrsquos sier at jeg finner en flott mulighet til å gå for 10 pips på en handel. Jeg sender inn en markedsordre, for å kjøpe EURUSD på 1,2900. Jeg satte et stopp på 1,2880 (20 pips) og jeg angir ikke en grenseordre. Jeg er nå lenge (fordi jeg kjøpte) EURUSD på 1,2900. Når prisen jeg kan selge ved når 1.2910, har jeg tjent 10 pips. Jeg kan enten avslutte handelen med fortjenesten min, eller bli lenger i handelen. Slik holder jeg meg i handelen: Jeg flytter mitt stopp for å bryte til og med. Hvis min første stopp var 20 pips (eller, på denne handelen, på 1,2880), så kan jeg flytte stoppet mitt til 1.2900. Det betyr at hvis prisen faller tilbake til 1,2900, lukker min handel automatisk og jeg har ikke mistet noe. Jeg har ikke fått noe. Jeg har handlet defensivt. Men hvis handelen går til 1.2920 og 1.2930, og utover, er jeg forberedt på å få mer penger. Jeg kan ikke miste noe mdash Jeg er i 100 risikofri handel. Nå kan jeg la fortjenesten løpe, og jeg må ikke bekymre meg for noe. Mange handelsfolk spør meg hvorfor jeg ville gjøre noe sånt. Hvorfor skulle jeg akseptere en pause selv handel Mitt svar er et spørsmål: Av 10 handler, ville du akseptere 5 pause selv handler, 2 tapere på 20 pips og 2 vinnere på 50 hver jeg ville. Thatrsquos handler defensivt, og itrsquos hva jeg vil at du skal gjøre, i hvert fall i begynnelsen av din handel. Du må kutte tapene dine kort. Gå fort av fortaperne raskt. Pass på at du blir lengre i vinneren. Hvordan vet du når du bare skal komme ut med 10 pips, sier jeg, kom deg ut med 10 pips når du vil. Itrsquos ok å bare ta 10 pips. Hvordan kan du tjene penger hvis stoppestoppet ditt er på 20 eller 30 pips og din gevinst er bare 10 pips Yoursquore kommer ikke til å ta 10 pips hver gang. Dette kommer ikke til å være din eneste handelsstrategi. Dette er en del av din trading toolbox. Husk at du skal flytte ditt stopp for å bryte til og med, og gå for mer enn bare 10 pips. Når det er sagt, har jeg lært handelsmenn som har lært å handle for 10 pips av overskudd mer enn 90 av tiden. De har tjent mye penger for små gevinster. Hvis du har tjent 10 pips hver dag i de neste 12 månedene, og du startet neste år med over 100 000 i handelskontoen din, vil du gjøre mellom 10 000 og 17 000 per måned handel (avhengig av risikotoleranse). Kan du gjøre dette helt. Kan du gjøre dette i dag Kanskje, kanskje ikke. Du må dedikere deg selv 100 til å lære å handle intelligent. 1. Kjøp og selg på breakouts av støtte og motstand. Eller, selg når et valutapar treffer motstand og kjøp når det treffer støtte. Jeg lærer dette i 1 på 1 trening, og dette er min store handelsstrategi. 2. Stopp å prøve å gjøre 8 millioner på hver handel. 3. Ha alltid et stoppfall på plass. Overhold alltid stoppet ditt. 4. Mål: 10 pips hver gang du handler. 5. Du kan sette ditt stopp for å bryte selv på 10 pips av fortjeneste, og deretter gå for mer. 6. Det er ingen lsquomakeuprsquo strategi. Hvis jeg tar tap, så prøver Irsquom å ende opp med en 10 pip gevinst for dagen. Hvis jeg kan få det, så prøver jeg ikke å prøve 20 neste dag, eller hva som helst. Jeg kan fortsette å prøve å få 10 pipsinntektene så lenge jeg har mistet mer enn 5 av hovedstaden min. 7. Tid: Jeg kan handle i et bestemt antall timer per dag, noe som betyr at jeg kan ha handelsplatformene åpne og sitte på datamaskinen min for maksimalt, si 5 timer per dag. Hvis jeg kan tjene penger på mine 10 pips i løpet av den tiden, så kan jeg sette stoppene mine og begrense og gå bort, men jeg kan også se aktivt på markedet lenger. 8. Du må ha en daglig rutine. Mer om det nedenfor. 9. Du trenger ikke å handle hver dag. 10. Kutte tapene dine så tidlig som mulig og ryt dine gevinster så lenge du kan. Stopp bør aldri være mindre enn 15 pips (det er for stramt for en første stopp), men grenser er, vel, ubegrensede. En strategi: 10 Daily Routine Herersquos en daglig rutine som Irsquove brukes i Strategy: 10-systemet. Noen av de mest suksessfulle månedene av min handelskarriere skjedde da jeg fulgte denne planen. Opp klokka 03:00 Eastern Standard Time (når markedet er mest aktiv). Sjekk diagrammene. Still spørsmålene: 1. Hvor ble USD lukket (5:00 EST) i går mot majors 2. Hvilken effekt vil dagens økonomiske rapporter ha, om noen, på forexmarkedet? 3. Er vi på en tid høy eller lav på noen valutapar 4. Hvilket par skal jeg fokusere på i dag 5. Hvor er de store områdene av støtte og motstand på dette paret 6. Hva er noen gode breakout-oppføringer Noen gode oppføringer når et par ikke bryter ut Følg dette settet med Spørsmål sikrer ikke at du skal tjene 10 pips hver handel. Men det hjelper deg sikkert. Det viktigste spørsmålet du kan spørre er Hva er den største trenden i valutaparet som jeg ser på Hvis du handler med trenden, er du mer sannsynlig å kunne finne 10 pip trading muligheter. Rob Booker er en aktiv proprietær handelsmann, pengeforvalter og forexpedagog. Mr. Booker har trent hundrevis av forexhandlere rundt om i verden, og hjelper dem med å utvikle egne handelssystemer. Men enda viktigere, fokuserer Rob på å hjelpe handelsfolk å håndtere de mentale, psykologiske og disiplinære problemene knyttet til handel. Du kan også like: Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Gratis Forex Strategies Systems En samling av forex systemer, indikatorer og strategier, inkluderer Forex Analyzer PRO. 100 Gratis Last ned. Gratis binære alternativer Strategies Systems Revealed Lær og last ned gratis binære alternativer strategier og handelssystemer. Last ned Forex Analyzer PRO gratis. Last ned et av de beste gratis fx-systemene for lønnsom forex trading. Alle artikler, systemer, strategier, vurderinger, vurderinger, nyheter, forskning, analyser , priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av Aboutcurrency, dets partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Overcurrency aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert, uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Opphavsretts kopi 2017 Omkurs. Alle rettigheter reservert. Risikoopplysning: Trading forex på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil.

No comments:

Post a Comment