Sunday 26 November 2017

Alpari Oss Review Forex Fred Hæren


Alpari (Alpari. ru) Gjennomgang Besøk nettsted Empati Kundestøtte Kvalitet Alpari har en fantastisk plattform og brukerklient dashbord og i039m vil ikke nekte det. Men den eneste tingen som kommer til å få dette selskapet til å gå ned, er fraværet av god kundeservice, betalingsavdelingen spesielt for å være mer presis. I039ve ringte Alpari betalingsavdelingen mer 5 ganger og snakket med 5 forskjellige agenter, og ikke en eneste av dem viste profesjonalitet eller empati og var ikke nyttig i det hele tatt, så jeg måtte sende mine PAMM klienter til en annen megler. Uansett, etter å ha jobbet som kundeservice i mer enn 5 år, stol på meg, jeg vet hva jeg snakker om og kundeservice Alpari trenger å forbedre mye. Svar fra Alpari sendt 29. januar 2017: Vi beklager at vi har gitt deg så dårlig erfaring med kommunikasjon med vårt supporttjenesteteam. Vi ville være veldig takknemlige hvis du fortalte oss når du hadde kontaktet oss. Det vil hjelpe oss med å forbedre vår kundeservice. CHASING STOP LOSS De jager stoppet ditt. Jeg trodde de var profesjonelle, men de er ikke lysets høyde nådde aldri stoppet, men stoppet tapet ble truffet og jeg mistet handelen. Jeg har dokumentene for å sikkerhetskopiere kravet mitt. Når jeg sender dem e-post til fil påstanden min, har de aldri sett tilbake. Men jeg kunne raskt trekke pengene mine fra kontoen min. Hvor opptatt Dec 16, 2016 - 1 Star Veldig skuffet, jeg trodde de var profesjonelle. De slo mitt stoppfall selv om prisen aldri nådde mitt stoppfall. Når jeg sender dem klagen min, svarte de aldri. I hvert fall kunne jeg trekke resten av pengene fra kontoen min. OPPHOLD BORT Svar fra Alpari sendt 24. desember 2016: Hei. Vennligst spesifiser din klage TID, vi vil sjekke informasjon om situasjonen din. Vær oppmerksom på - vi svarer på et krav innen 5 virkedager. Det er sannsynlig at selgeposisjonen din ble stengt på Stop Loss-nivå til Ask pris, derfor kunne du ikke se denne eksakte prisen på MT4-diagrammet. Vennligst sjekk Tick History i din MyAlpari-profil. Feil på utførelse på min MT4-plattform Jeg er veldig skuffet over denne megleren, og det sakte svaret på å løse problemer er svært bekymringsfullt. Jeg handler en ECN-konto hos selskapet, men på en av min KJØP-ordre på USDJPY, gjorde jeg ca 9 profitt, men da jeg lukkede handelen ble 18 trukket fra kontoen min, i stedet for 9 gevinsten. Jeg sendte inn en klage til Alpari om denne feilen på min konto, men Alpari har ikke svart på meg etter mer enn en uke. Jeg kan virkelig ikke tro at en megler kan være så sakte å løse customer039 klager. Veldig skuffet. Se detaljer for transaksjonen nedenfor: MT4 acct nummer: 1464724 dato og klokkeslett som jeg lagde handelen 2016.09.08 21:14:09 dato og klokkeslett da jeg lukkede handelen 2016.09.14 08:02:00. Type av bestilling Kjøp Størrelse 0,02 valuta usdjpy. fortjeneste var antatt å være 9USD og det endret til -18,57 da jeg lukket ordren. pris da jeg kjøpte den 102.531 pris da jeg lukket den 103.030 falsk pris at alapri hoppet til 101.5. Selv om jeg er veldig ny til alpari, er jeg veldig bekymret for denne situasjonen. Fortsatt engstelig ventet på hvordan Alpari vil løse dette problemet, så vil jeg oppdatere her tilbake. Svar fra Alpari sendt 22. november 2016: Hei, vennligst spesifiser klage-IDen din. Vær også oppmerksom på at Compliance-avdelingen vurderer individuelle klager så snart som mulig, men i alle fall innen fem (fem) virkedager etter å ha blitt mottatt. Hvis problemene dine allerede er løst, vennligst gi oss en oppdatering på denne anmeldelsen. ALPARI ER ROBBER. ALPARI ER ROBBER. Jeg er IB i Alpari, (IB nr: 1202369) siden 2010. Jeg har vunnet 1774 USD rabatt i september 2016. Men Alpari betalte kun 81 USD for rabatter i september. Jeg oppfylte regelen om at 3 aktive kunder handler 1 LOT i 1 måned. Jeg vil klage på dette selskapet. Jeg snakker mine advokater. Og jeg tror snakke med russisk ambassade. Svar fra Alpari sendt 23. november 2016: Hei, vår IB-avdeling har allerede diskutert alle mulige løsninger på dette problemet med deg. Sum sum har blitt redusert på grunn av klausul 5.8 i IB-forskriften - hvis en kundes IP-adresse skal være den samme som for IB, skal de betraktes som tilknyttet, og kompensasjon på kontoen vil ikke bli betalt. Quot Hvis du har andre Spørsmål - kan du kontakte vår kundestøtte. Dessverre, selv om Alpari la meg åpne og verifisere en konto, så snart jeg finansierte den (med 4000 overføring fra minnet), fortalte de meg at de ikke kunne akseptere meg som jeg var bosatt i USA (som de kunne ha gjort da jeg bekreftet kontoen). De stjal deretter en del av pengene mine, og hevdet at det var bankens gebyravgift. Da jeg sendte dem en forespørsel om en forklaring, ville de ikke svare på e-postene. Som sådan anbefaler jeg sterkt mot denne megleren, selv om du er i en jurisdiksjon der du kan bruke dem. Deres inkompetanse og barnslige støtte burde kaste noen av, uansett hvor de er fra. Svar fra Alpari sendt 23. november 2016: Hei, dessverre aksepterer vi ikke kunder fra USA og Canada - det er ingen alternativer for quotUSAquot og quotCanadaquot under registreringsprosessen. Hvis du valgte et annet land for å opprette en konto hos oss og umiddelbart deponert penger uten å kontakte Client Support - du bærer ansvaret for konsekvensene av handlingen din. Alle kostnader og priser for uttakstransaksjoner er tydelig angitt på vår hjemmeside: alparientradingdepositwithdrawal. Vennligst hold deg unna Alpari. org 18. mars 2016 mottok jeg e-post fra Pavel. Gorbunovalpari. org som sier at de ønsker å annonsere sin megler innenfor vår nettside. totalt usd200 for artikler ads. we hadde fullfill jobben og ber om betaling. På dette tidspunktet nekter Pavel. Gorbunovalpari. org å erkjenne at han på vegne av alpari. org hadde tilbudt oss for annonsen. selv om vi hadde vise alle detaljer sendt av ham angående hans tilbud til oss denne Pavel. Gorbunovalpari. org har gått rundt spørsmålet og gjør morsomt av vår påstand. Dette er uetisk oppførsel fra noen fra alpari som nektet å betale usd200. siden usd200 er ikke en stor avtale for oss, ignorerte vi bare ham da han anklaget oss for utpressing av dem. Vi fikk all e-post som bevis, alle artiklene de gir, og nå anklaget de oss for utpressing av dem. Jeg lurer på hvordan alpari kan ansette denne fyren i deres selskap. Jeg er her for å informere alle dere som kanskje er interessert i å bli med denne megleren for å holde seg borte fra dem. hvis de kan lyve for så lite av usd200 kostnaden for reklame for deres label. just forestilt hva de kan gjøre for pengene dine Svar av Alpari sendt 24. november 2016: Hei, vennligst spesifiser din kontakt e-post eller webiste (du kan gjøre det via privat melding på forumet) - vi vil se på dette problemet. Alpari Review PROS Velfinansierte Pro-kontoholdere kan dra nytte av lave provisjonshandler, online forex trading og one-click trading. Alpari tilbyr 24-timers flerspråklig støtte og gratis forskningsverktøy. CONS Det beste alternativet for forhandlere er Alpari Pro-kontoen. Standard kontoinnehavere har ikke direkte tilgang til markedet, og kan ikke nyte mangelen på kontroll de kan føle over fortjeneste og tap. VERDICT Hvis du kan administrere en Pro-konto, har Alpari mye å tilby. Pro-kontoer er ECN-kontoer med rimelige provisjoner og online-handel med en regulert amerikansk valutaforhandler. Redaktører Merk: Denne tjenesten er fjernet fra vår side-til-side sammenligning fordi den ikke lenger er i virksomhet. Du kan fortsatt lese vår opprinnelige gjennomgang nedenfor, men Top Ten Reviews oppdaterer ikke lenger denne produktinformasjonen. Alpari er en velkjent forexmegler med hovedkontor på Wall Street med kontorer over hele verden, fra London til Shanghai til Dubai. Denne forex megleren støtter standard markedsfører-kontoer samt lav provisjon, ECN-kontoer for Pro-kontoinnehavere. Denne forex megleren gir høy kvalitet, volumer av pedagogiske medier og tilgang til populære handelsplattformer. Alpari har vært i virksomhet siden 1998 og har alle regulatoriske legitimasjon for forex trading i USA Siden forex trading er komplisert og risikabelt, tilbyr Alpari en risikofri praksis demo-konto. Demokontoer er åpne i 30 dager med muligheten til å utvide. På grunn av det store potensialet for tap knyttet til forex trading, anbefaler vi at du utnytter volumene av pedagogisk materiale levert av Alpari. Erfarne forhandlere kan dra nytte av 50: 1-innflytelsen Alpari tilbyr i USA Pro-kontoinnehavere kan utnytte ett klikk-handel, markedsdybde, NDD-utførelse og online forex trading. Alpari tilbyr også futures trading, swap-free kontoer og Expert Advisor VPS hosting. Når det kommer til å analysere forex meglere, handler det om finpost. Det ser ut som at mange tror at Alpari er en ECN-megler, og tror at de vil få rask, ikke-avbestilling og direkte tilgang til interbankmarkedet. Imidlertid finner du i finpapiren, etter å ha fulgt en asteriskreferanse, at NDD kun refererer til Pro-kontoer. Pro-kontoer starter med et 10 000 innskudd og er provisjonsbasert. Standardkontoer samler kompensasjon ved å dra nytte av budspredningen, som i hovedsak er en markedsføreroppsett. Markedsmeglermeglere handler til egen fordel for å oppnå deres provisjon, noe som kan eller ikke er til fordel for sine kunder. Hvis du er interessert i å åpne en standardkonto, må du sørge for at du kan miste penger du bruker. Vi anbefaler imidlertid Alpari bare til de som er erfarne nok og velstående nok til å åpne og finansiere en Pro-konto. Platformverktøy Alpari U. S. tilbyr Standard og Pro-kontoer. Hvis du kvalifiserer for en Pro-konto, vil Alpari representere deg og være din elektronisk kommunikasjonsnettverksmegler (ECN) slik at du kan vise din bestilling direkte på det aktuelle markedet som om du var din egen finansinstitusjon. Du betaler Alpari en provisjon for privilegiet, og du må handle i mini mange 10.000 valutapar per transaksjon. Til gjengjeld går du forbi megleren og legger inn bestillinger direkte inn i det aktuelle markedssystemnettverket. Med andre ord, unnslipper du fra det kunstige markedet til markedsmeglermegleren som omslutter deg med et marked av meglerens eget å lage. Når du bruker en ECN-megler, kan du se de faktiske nettoprisene for de beste tilbudsprisene og de beste tilbudsprisene. De fleste forex meglere bruker hybrid megler modeller slik at de kan tilby en tjeneste til alle nivåer av næringsdrivende. Traders som ikke kan kvalifisere for Alparis Pro-kontoen må forgå ECN-tilgang og betale budspørsmål i stedet for direkte provisjoner. Avviket er at Standard-kontoinnehavere kan komme inn på markedet med mindre kapital og handel i mindre masse størrelser (.01 mikropartier) i stedet for en mini masse på 10.000 enheter av basisvaluta. En annen forskjell mellom Alparis Pro og Standard-kontoer er at Pro-kontoinnehavere har tilgang til mer enn 60 valutapar. Standard kontoinnehavere har tilgang til bare 40 valutapar. For Pro-kontoinnehavere er handelstidene fra kl. Søndag (EST) til 5 pm Fredag ​​(EST). For Standard-kontoinnehavere er handelstidene fra klokken 6 Søndag (EST) til 5 pm Fredag ​​(EST). For transaksjoner som ikke er kvadrert på slutten av dagen, ruller Alpari over din posisjon for et rentegebyr. Det tilbyr også byttefrie kontoer for muslimske kunder som helst vil betale provisjonsavgifter enn å bryte med islamsk lov ved å pådra seg rentegebyrer. Handelsutgifter Alpari (USA) er medlem av National Futures Association (NFA) som er registrert hos Commodity Futures Trading Commission (CFTC) som Futures Commission Merchant (FCM) og Retail Foreign Exchange Dealer (RFED). Denne valutaen megler støtter fire forskjellige typer betaling: bankoverføring, sjekk, kredittkort og PayPal. Alle skatteregler er opp til næringsdrivende. Megleren holder ikke noen skatter fra gevinstene dine. Utdannelsesstøtte Den grunnleggende handelsplattformen for Pro, Standard og demo-kontoer er bransjestandard MetaTrader Trading Platform tilgjengelig for Mac og PC. MetaTrader Mobile bringer forex trading-funksjonalitet til smarttelefoner. MetaTrader Pro henvender seg til avanserte brukere som driver høye volumer. En nettbasert plattform som heter Alpari Direct, er også tilgjengelig for avanserte forhandlere. Den har tilgang til avanserte trading teknologier og Dow Jones nyhetsfeeds. Handlingene går rett til markedet uten inngrep fra handlebordet, og du kan handle fra diagrammer som du forsker uten å måtte flytte til en annen skjerm. I tilfelle at det blir umulig å handle online, har forhandlere rett til å bestille på telefon i henhold til en streng kommunikasjonsprotokoll utformet for å redusere feil. Denne forexmegleren forbeholder seg retten til å avslutte telefonbestillingssamtaler dersom kunden ikke følger den riktige telefonhandelens etikette. Hvis du har råd til Pro-kontoen, er dette den beste forexmegleren fordi Alpari vil gi deg direkte tilgang til det elektroniske kommunikasjonsnettverket, og det belaster lave provisjoner. Det er regulert i USA av National Futures Association og Commodity Futures Trading Commission og har nok kapital til å støtte sine kunder. Den tilbyr en rekke handelsplattformer for internett-, desktop - og mobilbrukere, og gir verktøy og utdanning for å hjelpe både nybegynnere og eksperter.

No comments:

Post a Comment