Sunday 5 November 2017

Forex Trading Suksess Rate


Topp 4 ting vellykkede forexhandlere Gjør handel i finansmarkedene omringet av en viss mystik, fordi det ikke er noen enkelt formel for handel med suksess. Tenk på markedene som å være som havet og handelsmannen som surfer. Surfing krever talent, balanse, tålmodighet, riktig utstyr og å være oppmerksom på omgivelsene dine. Ville du gå inn i vann som hadde farlig rip tidevann eller var hai infested Forhåpentligvis ikke. Holdningen til handel i markedene er ikke annerledes enn holdningen som kreves for surfing. Ved å kombinere god analyse med effektiv implementering, vil suksessraten din bli dramatisk, og i likhet med mange ferdigheter vil god handel komme fra en kombinasjon av talent og hardt arbeid. Her er de fire benene til avføringen som du kan bygge inn i en strategi for å betjene deg godt i alle markeder. Før du begynner å handle, gjenkjenne verdien av riktig forberedelse. Det første trinnet er å justere dine personlige mål og temperament med instrumenter og markeder som du komfortabelt kan forholde deg til. For eksempel, hvis du vet noe om detaljhandel, så se på handel detaljhandel aksjer i stedet for olje futures. om hvilken du kanskje ikke vet noe. Begynn med å vurdere følgende tre komponenter. Tidsrammen indikerer hvilken type handel som passer for temperamentet ditt. Handler fra et fem-minutters diagram tyder på at du er mer komfortabel å være i posisjon uten eksponering for over natten risiko. På den annen side indikerer valg av ukentlige diagrammer en komfort med overnatterrisiko, og en vilje til å se noen dager går i motsetning til posisjonen din. I tillegg bestemmer du om du har tid og vilje til å sitte foran en skjerm hele dagen, eller hvis du foretrekker å gjøre din forskning rolig i helgen, og deretter foreta en handelsbeslutning for den kommende uken basert på analysen din. Husk at muligheten til å gjøre betydelige penger på markedene krever tid. Kortsiktig scalping. per definisjon betyr liten fortjeneste eller tap. I dette tilfellet må du handle hyppigere. Når du velger en tidsramme, finn en konsekvent metodikk. For eksempel liker noen handelsfolk å kjøpe støtte og selge motstand. Andre foretrekker å kjøpe eller selge breakouts. Likevel liker andre å handle med indikatorer som MACD og crossovers. Når du har valgt et system eller en metode, test den for å se om den fungerer konsekvent og gir deg en kant. Hvis systemet ditt er pålitelig mer enn 50 av tiden, vil du ha en kant, selv om den er liten. Hvis du backtest systemet ditt og oppdager at du hadde handlet hver gang du fikk et signal, og fortjenesten din var mer enn tapene dine, er sjansene veldig gode at du har en vinnende strategi. Test noen strategier, og når du finner en som gir et konsekvent positivt resultat, hold deg til det og test det med en rekke instrumenter og ulike tidsrammer. Du vil finne at visse instrumenter handler mye mer ordnet enn andre. Uregelmessige handelsinstrumenter gjør det vanskelig å produsere et vinnende system. Derfor er det nødvendig å teste systemet på flere instrumenter for å fastslå at systemets personlighet samsvarer med instrumentet som handles. For eksempel, hvis du handlet USDJPY valutaparet i forexmarkedet, kan du oppleve at Fibonacci-støtte og motstandsnivåer er mer pålitelige i dette instrumentet enn i noen andre. Du bør også teste flere tidsrammer for å finne de som passer best for ditt handelssystem. Holdning i handel betyr at du utvikler tankene dine for å gjenspeile følgende fire attributter: Når du vet hva du kan forvente av systemet, har du tålmodigheten til å vente på at prisen skal nå nivåene som systemet indikerer for enten inngangspunktet eller exit. Hvis systemet angir en oppføring på et visst nivå, men markedet når aldri det, så fortsett til neste mulighet. Det vil alltid være en annen handel. Med andre ord, ikke jage bussen etter at den har forlatt terminalen vente på neste buss. Disciplin er evnen til å være tålmodig - å sitte på hendene til systemet utløser et handlingspunkt. Noen ganger vil prishandlingen ikke nå ditt forventede prispunkt. På dette tidspunktet må du ha disiplinen til å tro på systemet ditt og ikke for å gjette det. Disciplin er også muligheten til å trekke utløseren når systemet indikerer å gjøre det. Dette gjelder spesielt for stoppfall. Objektivitet eller følelsesmessig løsrivelse avhenger også av påliteligheten til systemet eller metoden. Hvis du har et system som gir inngangs - og utgangsnivåer som du vet har en høy pålitelighetsfaktor, trenger du ikke å bli følelsesmessig eller tillate deg å bli påvirket av opinionen fra pundits som ser på nivåene deres og ikke din. Systemet ditt skal være pålitelig nok slik at du kan være trygg på å handle på sine signaler. Selv om markedet i noen tilfeller kan gjøre et mye større skritt enn du forventer, betyr realistisk at du ikke kan forvente å investere 250 på din handelskonto og forvente å gjøre 1.000 hver handel. Selv om verken en kortsiktig eller lengre sikt tidsramme nødvendigvis er sikrere enn den andre, kan kortsiktig tidsramme innebære mindre risiko hvis næringsdrivende utøver disiplin i å plukke handler. Det er et spørsmål om risiko mot belønning. Ben nr. 3 - Diskriminering Ulike instrumenter handler forskjellig avhengig av hvem de store aktørene er og hvorfor de handler det aktuelle instrumentet. Hedgefond er motivert annerledes enn fond. Store banker som handler spotmarkedet i bestemte valutaer har vanligvis et annet mål enn valutahandlere som kjøper eller selger terminkontrakter. Hvis du kan bestemme hva som motiverer de store spillerne, kan du ofte piggyback dem og tjene tilsvarende. Velg noen valutaer, aksjer eller varer og kartlegg dem alle i en rekke tidsrammer. Deretter gjelder din metodikk for alle dem og ser hvilken tidsramme og hvilket instrument som er mest responsivt på systemet ditt. Slik oppdager du en personlighetskamp for systemet ditt. Gjenta øvelsen regelmessig for å tilpasse seg endrede markedsforhold. Ben nr. 4 - Ledelse (Implementering) Siden det ikke er noe som bare lønnsomme handler, vil ingen system utløse en 100 sikker ting. Selv et lønnsomt system, si med en 65 fortjeneste til tap ratio. har fortsatt 35 tapende handler. Derfor er lønnsomheten i ledelsen og gjennomføringen av handelen. Til slutt handler vellykket handel om risikostyring. Ta tap raskt og ofte, om nødvendig. Prøv å få handelen i riktig retning rett ut av porten. Hvis den rygger av, klipp ut og prøv igjen. Ofte er det på det andre eller tredje forsøket at handelen din vil bevege seg umiddelbart i riktig retning. Denne øvelsen krever tålmodighet og disiplin, men når du får retningen riktig, kan du spore stoppene dine og vanligvis være lønnsomme i beste fall, eller bryte selv i verste fall. Det er så mange nyanserte handelsmetoder som det er handelsfolk. Det er ingen riktig eller feil måte å handle på. Det er bare en profitthandel eller en tapskapende handel. Warren Buffet sier at det er to regler i handel: Regel 1: Aldri tape penger. Regel 2: Husk regel 1. Hold et notat på datamaskinen din som vil minne deg om å ta små tap ofte og raskt - ikke vent på de store tapene. Hva8217s er inkludert i denne kursoversikten. Sikre pengene dine Den andre viktige halvdelen av kurset som forteller deg, ikke bare hvordan du får maksimal fortjeneste fra en vinnende handel, men også forteller deg hvordan du kan minimere tapet i handler som ikke går bra. Siden Forex Trading bør sees som en bedrift, inneholder denne håndboken også noen viktige konsepter som er nødvendige for å drive en vellykket bedrift. Forex suksess Videoer Komplekse videoer for å hjelpe deg å forstå alle konseptene som er nevnt i håndbøkene ved hjelp av klare eksempler. En fantastisk Day Trading-strategi som er svært effektiv, og som kan brukes nesten daglig med høy nøyaktighet. Alt dette bruker enkleste indikatorer og som lar deg handle uten følelser. Ikke bli overrasket hvis du får høye belønninger for en svært lav risiko. Bruk denne håndboken til å ta fortjenesten til fantastiske nivåer. Denne håndboken inneholder flere fantastiske teknikker som enhver forexhandler kan bruke til å øke fortjenesten per dag i drastisk tempo. Alle teknikkene er veldig enkle å bruke. Ved å bruke enda en teknikk kan din handelskonto bli tett i en utrolig fart. Vil du være villig til å betale 325 for et kurs som kan gjøre deg tusenvis av dollar Jeg er sikker på at du ville ha sagt Ja. Det kan ta bare 2 eller 3 handler for å gjenopprette kostnaden for hele kurset ved å implementere de nevnte strategiene og teknikkene. Men jeg vet at mange handlende kanskje ikke kan bruke denne summen med en gang, spesielt hvis de allerede har brukt mye penger tidligere. Men siden jeg vil at dette produktet skal være i rekkevidde av alle forhandlere som spenner fra nybegynnere til mellomprodukter til eksperter, skal jeg gi deg et sjokk ved å tilby dette systemet for bare Ja, du leser det riktig. Ved å betale bare 77 i dag, kan du få tilgang til dette fantastiske kurset umiddelbart (til og med klokka 3 om morgenen). Da jeg fortalte vennene mine om dette, begynte noen å le og noen var svært overrasket. De var klare til å akseptere det faktum at jeg skulle tilby kurset til en så lav pris. Deres eneste kommentar var Dette kurset er verdt mye mer enn 150. Du gjør skam ved å selge den for så lav pris Som jeg nevnte, er dette kurset verdt mye mer enn det. Men jeg tilbyr det til deg til en pris som du kan gjenopprette i bare 1 eller 2 handler. Dette er en fantastisk avtale. Won8217 er du enig Vil du være villig til å bruke bare nittijuju dollar på et kurs som kan forvandle deg til en handelsmann du alltid ønsket å være et kurs som følger med en strategi som virker fenomenalt Et kurs som inneholder alle ingrediensene som er nødvendige for å bli en vellykket handelsmann Hvis du fortsatt ikke er sikker på at du skal kjøpe dette kurset, kan det bare være én grunn til det. 8211 Du lurer kanskje på 8220. Kan det egentlig være så bra8221 at8217 er naturlig å tenke på. Så her er min uslåelige pengene tilbake garanti Jeg er så sikker på at du bare vil ha suksess med Forex Suksess Formel som jeg tilbyr deg en 60 dagers pengene tilbake Garanti Jeg gir deg FULL 60 DAGER for å prøve hele kurset, gå gjennom alle manualene, se alle videoene og bruk strategier og teknikker nevnt i kurset. Hvis du på et hvilket som helst tidspunkt ikke er fornøyd med kurset, uansett hva jeg noensinne ber, ber jeg deg om å skrive til meg og be om tilbakebetaling. I8217ll refunderer deg hele kostnaden av dette kurset. Ingen spørsmålstiltak Så, med denne typen sterke 60-dagers garanti, har du absolutt ingenting å tape. Så, jeg har sagt alt jeg måtte si om Forex Success Formula. Du kan enten bestemme seg for å la denne muligheten gå forbi på å bli en forex handelsmann som lager store penger konsekvent fra forex markedet. Du kan innse at dette er en av de beste Forex trading kursene tilgjengelig, og velg å gå videre og kjøp Forex Suksess Formel, som følger med en 60-dagers pengene tilbake. Forex Suksess Formel JA, Jeg er klar til å handle nå og lære dine påvist forex metoder og sterke prinsipper for pengestyring. Jeg vet at jeg har fått en 60-dagers pengene tilbake-garanti. Innenfor denne tiden kan jeg be om tilbakebetaling. Jeg forstår også at jeg vil motta gratis premier kursoppgraderinger når og når de skjer. 8220Your Forex Suksess Formel er det beste Forex systemet jeg har kommet over. Innen få timer med å implementere strategiene dine, gjorde jeg bedre fortjeneste enn jeg hadde med noe annet. Dine metoder er tydelig lined i enkle å følge trinnene. Jeg setter pris på informasjonen som gir et klart grunnlag for handel. Jeg anbefaler hjertelig dette til alle - fra nybegynner til ekspert Forex Vennligst merk: Dette produktet er kun nedlastet Ingenting blir sendt i posten Forex Success Formel er i PDF og Video format og kan lastes ned umiddelbart etter betaling, alle videoopplæringen er online Bestil online trygt og sikkert 100 Sikker, full kryptering blir brukt Du vil motta bestillingen din umiddelbart, selv om det er 3 am takknemlig hilsen Hilsen fra Forex Success Formula PS 8211 Som jeg tidligere nevnte, er dette et snill kurs som inkluderer ikke bare en fantastiske strategier, det vil også gjøre deg den slags handelsmann du ønsket å være. Ta også fordel av de fantastiske bonusene til Forex Success Formula P. P.S 8211 Siden jeg tilbyr ingen spørsmål, spurte 60 dagers pengene tilbake garanti, gå videre og kjøp dette kurset. Jeg tar bort all risiko bort fra deg. P. P.P. S 8211 Husk at den spesielle rabatten på Forex Success Formula er kun for en amerikansk regjering som kreves Ansvarsfraskrivelse - Commodity Futures Trading Commission Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL REGNSKAP VIL ELLER ER LIKELIG Å VÆRE LØNN ELLER TAP LIKKER SOM VISSE. Det er virkelig handelsfolk med 100 suksessfrekvens. Vel, jeg prøvde mitt nivå best å finne en handelsmetode med 100 suksessfrekvens, men fant ikke den typen metode fra de siste tre årene. Selv om suksessraten min er veldig bra fra min nåværende metode som er nær 8085 amp noen ganger under gjennomsnittet, men ikke 100. Hvis jeg handler for eksempel 10 handler i en måned enn jeg mister 23 handler og det er sikkert. amp vinner 78 ut av de 10 handler, men tapte handler koster meg mye på grunn av mitt høye nivå av stoploss. Uansett så jeg noen uttalelser fra live-forhandlere fra forskjellige steder som Zulu amp andre nettsteder og så også utsagn av live-forhandlere av fxcm mini og micro-konto vinnere fremdeles er det ingen forhandler med det 100 suksessforholdet. Noen forhandlere uten å miste handler om en måned enn i andre måneder, har mistet handelen amp vice versa. Jeg lurte på, egentlig det er tradrs med den 100 suksessraten. Dette er mulig, eller det er umulig. Jeg vil være en handelsmann med 100 vinnende handler, men det virker fortsatt umulig for meg. Synes det fortsatt er ingen metode som gir 100 suksessresultat. Vel, hva er din erfaring. suksessforhold og kommentarer Takk. Ble med i mar 2009 Status: Kom nærmere. 1,787 innlegg Vel, jeg prøvde mitt nivå best å finne en handelsmetode med 100 suksessrate, men fant ikke den typen metode fra de siste tre årene. Selv om suksessraten min er veldig bra fra min nåværende metode som er nær 8085 amp noen ganger under gjennomsnittet, men ikke 100. Hvis jeg handler for eksempel 10 handler i en måned enn jeg mister 23 handler og det er sikkert. amp vinner 78 ut av de 10 handler, men tapte handler koster meg mye på grunn av mitt høye nivå av stoploss. Uansett så jeg noen uttalelser fra live-forhandlere fra forskjellige steder som Zulu amp andre nettsteder og. Det er en av måtene å få en høy gevinstrate, men en høy seiersats med dårlig risiko mot retur vil normalt gi deg dårlige resultater, avhengig av hvor stor form den er. Som for å vinne 100 av tiden. Etter 3 år har du fortsatt ikke klikket på at det er umulig å oppnå det ovennevnte. Ja på kort sikt kan du ha noen suksess, og hvis du aldri mister et tap (ikke stoppet handel) og klarer å ikke gå boom så ja du kan også argumentere, men seriøst 100 er ikke nødvendig for å gjøre noe i dette rike og lang levetid av det er umulig å gjøre. Du trenger ikke å søke lenger. Sett deg ned med noen prøvde metoder og i løpet av året luke ut hva du ikke liker og virkelig jobbe med det du gjør. Ble med i mai 2008 Status: har lange shorts 2.584 Innlegg der er absolutt ingen metode som har 100 suksessrate, bortsett fra hvis du er en bankster som jobber hos gullmannen SACKS eller jpm, og får muntlig tilfredshet av barack hussein o. alle handelsmetoder er bare en fordel. selv med 60 suksessrate kan du tjene mye penger. Den 100 suksessfrekvensen du kanskje har sett, kan bare være fra muppets, som aksepterer store drawdown nivåer. Det er ingen annen mulighet siden ordreflommene har en god sjanse for at prisen kommer tilbake til bestemte nivåer for å fylle venstre gjenværende ordre av en stor ordre som venter der. Det er ingen magi i å bruke 400 pip stopper. men handel handler om å plukke handler hvor oddsen er i din favør og trygghet med et lite tap hvis handelen ikke fungerer - hvis det ikke var slik, ville vi ganske mye ikke ha noe system. sjekk for den ukentlige trenden, skriv inn i henhold til trend-bruk 1000p stopp. lykke til. Vel, jeg prøvde mitt nivå best å finne en handelsmetode med 100 suksessfrekvens, men fant ikke den typen metode fra de siste tre årene. Selv om suksessraten min er veldig bra fra min nåværende metode som er nær 8085 amp noen ganger under gjennomsnittet, men ikke 100. Hvis jeg handler for eksempel 10 handler i en måned enn jeg mister 23 handler og det er sikkert. amp vinner 78 ut av de 10 handler, men tapte handler koster meg mye på grunn av mitt høye nivå av stoploss. Uansett så jeg noen uttalelser fra live-forhandlere fra forskjellige steder som Zulu amp andre nettsteder og. Ble medlem okt 2009 Status: Medlem 1 192 Innlegg Jeg kjenner en handelsmann i Sør-Afrika som har 100 vinnende, men få handler av hans som sitter fast, løper i drawdown til prisene går tilbake som alltid skjer. Han har en 70-80 vinnende rate i første forsøk. Resten av handlingene går i drawdown til prisene kommer tilbake, og de fleste handler han igjen lukker dem i fortjeneste, og deretter lukker ved pause selv. Ingen stoppfall. Hver av hans handel er åpnet med en mini mye (i forhold til egenkapitalen) og i tilfelle hvis en handel blir sittende fast, la den løpe i drawdown til prisene går tilbake. Ekstremt eksempel. i desember 2007 ble han fast i eu lang posisjon på 1,43 .. prisene gikk ned etter at han hadde nådd 1,24 i februar 2009, men hans handel var åpen og han avsluttet handelen på 1,50 i november 2009. Det var et ekstremt eksempel, men de fleste av hans Drawdown handler blir stengt innen en dag til 2 måneder når prisene går tilbake. Han hadde ikke stoppet å handle når en stilling sitter fast i en drawdown. Det er planen på en slik måte (basert på konto egenkapital) at hvis han sitter fast, har han nok egenkapital til å drive en drawdown. Det er ikke en tilrådelig handelsmetode, men denne metoden har gitt ham 100 suksessrate. Ble med i mai 2008 Status: dynamisk 2 382 Innlegg Det er en ledelsesteori som flyter rundt i øyeblikket som foreslår å tolke Paretos prinsipp på en måte som produserer det som kalles Superstar Management. Teorienes støttespillere hevder at siden 20 prosent av menneskene dine produserer 80 prosent av resultatene dine, bør du fokusere din begrensede tid på å administrere bare den 20 prosent, superstjernene. Teorien er feil, da vi diskuterer her fordi den overser det faktum at 80 prosent av tiden din skal brukes til å gjøre det som er veldig viktig. Å hjelpe det gode blir bedre, er en bedre bruk av din tid enn å hjelpe de store, bli veldig bra. Bruk Pareto-prinsippet til alt du gjør, men bruk det klokt. Kjør vinnerne og kutte taperne, og aldri bli motløs at det er noe mer enn ikke, de fleste handler vil bli tapere, og det store flertallet av handelen din vil bli en vask (mindre vinner eller liten taper). It8217 er den lille minoriteten av handler som vil gi deg en konsekvent vinner på slutten av året og i løpet av livet. Trend trading er kjedelig og vil trolig gi deg et hjem løp hver og en i ti handler med et par dobler og tredobler i mellom. Uovervinnelighet ligger i forsvaret, muligheten for seier i angrepet. Det heter quotoptortunity costquot. venter måneder for å bevise en antatt 100 hastighet og la mange gode handler forgå. Det er en tapt posisjon, IMHO. Hes bare prøver å bevise hes rett, ingen forseelse ment. Mange deler mine synspunkter med meg. Men jeg deler dem ikke med dem. kult: Hvordan vet du hva som er eller ikke er mulig Med mindre du har testet et nesten uendelig antall hypoteser og eliminert dem alle, så kunne du ikke vite hva som kan oppnås. I lys av at det sannsynligvis er et uendelig antall hypoteser, er det sannsynligvis en metode som har vært 100 vellykket, i hvert fall inntil dette tidspunktet. Og husk at tidligere ytelser er absolutt ingen garanti - bare fordi en metode har utført utrolig fortid, betyr det ikke at det ikke kommer til å mislykkes katastrofalt når du satser på livsparingen. Ah for sant, det tar meg til Nicholas Talebs skrifter og hans rom med aper som skriver bort. Hvis det var et uendelig tall, ville det helt bokstavelig talt være 1 som til slutt skulle skrive Illiad-ord for ord. Dette er ganske relevant for innlegget ditt og at det ville være subjektivt for dagens resultater. Den neste utfordringen vil være relevant for Nicholas neste spørsmål, vil du investere deg i livsparasjoner, eller en del på det at metoden og dens arbeid fra og med i dag, ligner på at du ville investere i den aktuelle heltenaben for å skrive Odyssey. Det er interessant at det er noen der ute som føler det overbevisende behovet for å holde det som kun kan beskrives som den hellige gral, når det er mange utfordringer som tilbyr sustanable resultater. Jeg selv foretrekker den andre utfordreren, jeg vet i det minste på et bevisst nivå at jeg trenger å ansette et nivå av disiplin i fremtidig handel. Spørsmålet er at hvis du hadde utfordringen fra 100 perfeksjon, ville du plassere ditt livsbesparelser i neste handel bare fordi den har utført den måten tidligere. Å ha en slik ting er som å spille russisk rulett. Det er absolutt ingen sikkerhet, selv med et 100 system, at utfallet av fremtidige handler skal være 100, derfor ville jeg satse på at de fleste Sane-handelsmenn fortsatt ville nærme seg modellen med risikostyring i tankene, noe som virkelig slår ned behovet for å finne det når det er tusenvis av måter å handle med akkurat samme tilnærming. Virkelig det ovenfor, etter å ha lest lesing, høres det ut som en haug med filosofisk dribling, men siden jeg har tatt meg sååå lenge for å skrive og metodisk (tilfeldig) tenk ut, jeg kommer til å trykke på send-knappen. Ah for sant, det tar meg til Nicholas skrifter Taleb og hans rom med apekatter skrive bort. Hvis det var et uendelig tall, ville det helt bokstavelig talt være 1 som til slutt skulle skrive Illiad-ord for ord. Dette er ganske relevant for innlegget ditt og at det ville være subjektivt for dagens resultater. Den neste utfordringen vil være relevant for Nicholas neste spørsmål, vil du investere deg i livsparasjoner, eller en del på det at metoden og dens arbeid fra og med i dag, ligner på at du ville investere i den aktuelle heltaben å skrive. Den platonale fold er hvor vi ser at det i teorien er mulig å en ape i denne uendelige mengden aper for å skrive Odyssey. men hva er sannsynligheten Det er relevant til det punktet at det er verdt tiden du må sitte og vente på apene, jeg antar det ikke. Jeg antar vi ikke har nok levetid til å se den. Som jeg sa før, trenger ingen 100 system, bare hvis det bare er for hensikten og følelsen av kvittering. et 40-nøyaktighetssystem, når det er riktig med riktig MM, og siden vinnerne dine er større enn dine tapere, kan det lønne seg. PS: Jeg elsker bare signaturen min. Mange deler mine synspunkter med meg. Men jeg deler dem ikke med dem. kul:

No comments:

Post a Comment