Saturday 11 November 2017

Alternativer Trading Seminar Chicago


Offisielle OIC Sponsorer Denne nettsiden diskuterer børshandlede alternativer utstedt av The Options Clearing Corporation. Ingen uttalelse på dette nettstedet skal tolkes som en anbefaling om å kjøpe eller selge en sikkerhet, eller å gi investeringsrådgivning. Alternativer innebærer risiko og er ikke egnet for alle investorer. Før du kjøper eller selger et alternativ, må en person få en kopi av egenskaper og risiko for standardiserte alternativer. Kopier av dette dokumentet kan hentes fra megleren, fra hvilken som helst børs hvilke alternativer som handles, eller ved å kontakte Options Clearing Corporation, One North Wacker Dr. Suite 500, Chicago, IL 60606 (investor service stift). kopi 1998-2017 Alternativet Industrirådet - Alle rettigheter reservert. Vennligst se vår personvernerklæring og vår brukeravtale. Følg oss: Brukeren anerkjenner gjennomgang av brukeravtalen og personvernreglene som styrer dette nettstedet. Fortsatt bruk innebærer godkjenning av vilkårene som er angitt der. Vi lærer deg å handle alternativer Kundeuttalelser Jeg ville bare sende deg et kort takk for alt du har gjort for meg med Sheridan Options Mentoring. Jeg har hatt en veldig god 2015, og det ville ikke vært mulig uten å lage klassene og systemet for å lære meg håndverket. Det har tatt meg en bedre del av 3 år for å virkelig finne ut det og eie det (slow learner O)), men jeg føler meg virkelig som jeg kan fortsette å handle på denne måten for resten av livet mitt. Den vanskeligste delen for meg var å stoppe de dumme feilene, som jeg håper, håper jeg, jeg håper jeg handler, tror jeg var smartere enn markedet, og hevnhandel prøver å få pengene mine tilbake. - Les mer Ansvarsfraskrivelse VIKTIG MEDDELELSE Informasjonen på denne nettsiden er kun for utdanningsformål: Det er ikke representert at bruken av handelsstrategi eller handelsmetodikk vil generere garantert fortjeneste. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Det er betydelig risiko for tap knyttet til handelsalternativer. Bare risikokapital skal brukes til handel. Handelsalternativer er ikke egnet for alle. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i disse markedene. Vennligst se dokumentet somurlKnowYourRisk før handelsalternativer. Vill europeiske valg styrke enhet eller forsegle divide av Erik Norland 21. februar 2017 Valg i Nederland, Frankrike og Tyskland på overraskende høyder Brexit-stemme kunne enten styrke europeisk enhet eller utvide splittelsen . Sikre den neste eksplosjonen i høyavkastningspapirer av Erik Norland 16. februar 2017 Som Fed gir opp for renteøkninger, kan en akselerasjon i tempoet i pengestramming øke risikoen for at kreditter sprer seg ballong som i 2007. Effektive amerikanske skiferproducenter en utfordring for OPEC Av Bluford Putnam 14. februar 2017 Kan OPECs nyeste produksjonsnedskæringer holde oljeprisene svingete Kostnadseffektive skiferproducenter i USA vil spille en stor rolle i markedets retning. Futures Options Trading

No comments:

Post a Comment